GA910, Bevakningssoldat, Musik

Oj, herregud, vad har jag gett mig in i?
Nu sitter jag här med ett inskrivningsbeslut från pliktverket. När jag undertecknade medgivandet som inskrivningsförättaren gav mig gick jag med på att ägna elva månader av mitt liv till att marschera, putsa skor, skjuta med AK-5:a och spela på tok för mycket marscher. Men förhoppningsvis kommer jag ha grymt kul också. Jag kan i alla fall försöka intala mig det inatt när jag ska sova - och jag lovar - imorgon ska jag bli en bättre människa. Jag har lagt upp ett träningsprogram för att komma i (i alla fall lite bättre) form och jag ska börja spela oboe som en tok för att inte riskera att Janhagen kastar ut mig innan jag ens hinner säga "figuratuvt marschprogram".
Jag ska, jag ska, jag ska... Jag måste, jag måste, jag måste...

Till alla reserver där ute: Chansen kanske fortfarande finns! Om du blir antagen får du höra från oss senast 13 oktober. Bullshit! Mig ringde de 6 november. Ge inte upp!

Kommentarer
Postat av: Tjejen som alltid tar en liten tupplur

Haha, du är underbar att läsa Josefin! Om jag hade ditt sinne för detaljer skulle jag vara i det närmsta perfekt, plus diverse andra små justeringar förstås :p Spela så högt i Kungsängen att jag hör ända till Österrike. Då kommer jag inte sakna dej lika fruktansvärt :)

2006-11-27 @ 10:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback